olgerd olgerd
232
BLOG

Wojna

olgerd olgerd Polityka Obserwuj notkę 0

 

kto by się tam bał wojny

 

od bania się wojny mieliśmy

babki i dziadków

 

wychowano nas

w szacunku do pokoju

i w nienawiści do wojny

 

nienawiść wygrała

z szacunkiem

(to zawsze była

nierówna walka)

i mamy wojnę

 

na wojnie niewiadomo

kto ma rację

więc przyjmuje się

że to my ją mamy

 

ale tacy my są także

po drugiej stronie

 

bardzo nienawidzimy

tak bardzo jak oni

 

tylko te trupy

sprawiają kłopot

 

wszystkie trupy

wyglądają tak samo

 

jakby wszystkie

były nasze

 

                              28 VIII 2014

 

 

 

 

olgerd
O mnie olgerd

Byłem cieciem na budowie, statystą filmowym, ratownikiem wodnym, ogrodnikiem, dziennikarzem itp. Obecnie "robię w sztuce". Nie oczekuję, że zmienię świat; problem w tym, że on sam, zupełnie bez mojego wpływu, zmienia się na gorsze. Mrożek pisał: "Kiedy myślałem, że jestem na dnie, usłyszałem pukanie od spodu". To ja pukałem! Poprzedni blog: http://blogi.przeglad.olkuski.pl/nakrzywyryj/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka